Piotr Żyła - najpopularniejszy sportowiec sezonu zimowego - został twarzą marki Beskidzkie, której właścicielem jest firma Aksam. We wtorek, 16 kwietnia został wyemitowany pierwszy spot z udziałem skoczka. Reklama telewizyjna jest częścią zintegrowanej kampanii, która obejmuje również działania on-line oraz PR i potrwa do 19 maja. Jest to pierwsza kampania zarówno Piotra Żyły, jak i marki, która w Polsce jest liderem sprzedaży słonych paluszków w kanale tradycyjnym.
Gdyby mali i średni przedsiębiorcy kończyli dzień pracy po ośmiu godzinach, toby globalna gospodarka była uboższa o 8,3 bln dol. – wynika z badania firmy Sage. Blisko połowa właścicieli firm pracuje dłużej niż 40 godzin tygodniowo. Sami przyznają, że cierpi na tym ich życie rodzinne, mimo to uważają, że warto. Główną motywacją nie są dla nich pieniądze, lecz poczucie zamiłowania do swojej pracy.
W sobotę, 28 marca na antenie Polo TV zadebiutuje nowy program „Disco Band Weselny Show”, w którym poszukiwany będzie najlepszy zespół weselny. Jurorami talent-show będą Sławomir Świerzyński, Magdalena Narożna, Jakub Urbański oraz Norbert Bieńkowski, a gospodarzami - Klaudia Wiśniowska oraz Wojciech Grodzki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc