Fresz reklamuje się jako 'zaskakująco orzeźwiający'
Opublikowany: 08-07-2009
Pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fresz. Akcja jest prowadzona w telewizji.
Opublikowany: 08-07-2009
Pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Fresz. Akcja jest prowadzona w telewizji.
W telewizji startuje kampania reklamowa napoju Fresz. Akcja pod hasłem "Zaskakująco orzeźwiający" promuje odświeżony wizerunek tej marki.
Choć skala piractwa informatycznego maleje w ujęciu procentowym, to zwiększa się procent strat ponoszonych z tego tytułu przez producentów. Jednak na piractwie tracą nie tylko producenci oprogramowania, ale także konsumenci. Pirackie oprogramowanie wiąże bowiem się najczęściej z obecnością wirusów czy oprogramowania szpiegowskiego, które "wykrada" z komputerów istotne dane, m.in. dotyczące bankowości internetowej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc