Spot pod hasłem „Jesienne barwy łowcy" reklamujący sieć sklepów odzieżowych Factory.
Wyjątkowo dobra sesja dla indeksu WIG30. We wtorek na zamknięciu jego wartość przekroczyła 2729 pkt. Od początku notowań, czyli od 23 września, wartość indeksu wzrosła o ponad 6,5 proc. – Zmiana WIG20 na WIG30 to krok w dobrym kierunku na drodze rozwoju warszawskiej giełdy, bo rozszerza spektrum inwestycyjne – uważa Piotr Osiecki, prezes Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Altus.
Zaczęła się kampania reklamowa nowych telewizorów Samsung SUHD z udziałem znanego operatora filmowego Pawła Edelmana. Akcja - przygotowana przez firmy Isobar Polska, Starcom i Havas PR Warsaw - jest prowadzona pod hasłem „Wymagaj doskonałości”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc