Ruszyła kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT prezentująca udogodnienia zapewniane przez przewoźnika dzieciom. Akcja, przygotowana przez firmy Change i Rio de Post, jest prowadzona pod hasłem „Lotek bez dzieci nie poleci”.
15 mld euro – tyle w ciągu kolejnych pięciu lat Rosja zamierza wydać na przygotowanie 11 miast–gospodarzy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Zdaniem polskiego resortu spraw zagranicznych to doskonała szansa dla polskich firm, które mają doświadczenie w przygotowaniach do Euro 2012. Kontakty na rosyjskim rynku ma polskim przedsiębiorstwom ułatwić specjalny program przygotowany przez MSZ: „Od Mistrzostw Europy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej". 26 marca w Moskwie resort organizuje spotkanie przedstawicieli polskich firm i strony rosyjskiej.
Polska gospodarka, mimo znacznego spowolnienia, uniknie recesji – prognozuje Marek Rozkrut, główny ekonomista EY. Twierdzi, że w tym roku wzrost gospodarczy wyniesie ok. 1 proc. Problemem pozostaje kwestia finansów publicznych. Większe niż zakładano spowolnienie gospodarcze, a co za tym idzie słabe wpływy podatkowe wiążą się z koniecznością nowelizacji budżetu, a bez zmiany ustawy o finansach publicznych nie będzie to możliwe. Dziś ratunkiem może być "wypychanie" wydatków poza budżet.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc