Filmowa kampania zachęca do sprzątania po psach
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Opublikowany: 17-03-2009
W MTV startuje akcja edukacyjna przypominająca o obowiązku sprzątania na spacerze po swoim psie. Kreacja kampanii jest utrzymana w konwencji filmu gangsterskiego.
Psy nie lubią leniuchować, zwykle potrzebują określonej dawki aktywności, a ich prawdziwym żywiołem jest wspólna zabawa z właścicielem. Trenerzy szczególnie polecają trening z plastikowym dyskiem – frisbee. W ten sposób pupil nie tylko utrzymuje dobrą kondycję, lecz także wzmacnia więzi ze swoim właścicielem. Choć taka aktywność sprawia czworonogowi przyjemność, to trzeba pamiętać o tym, żeby go nie przetrenować.
W środę, 5 września br. TVN rozpocznie emisję reality-show „Ameryka Express”. - Dwie pierwsze edycje tego projektu realizowaliśmy w Azji, a przy trzeciej zdecydowaliśmy się na Amerykę. Po pierwsze w Azji pokazaliśmy już wiele miejsc. A po drugie to widz potrzebuje odświeżenia programu, chce zobaczyć nowe krajobrazy, nowe kultury oraz nowych ludzi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka projektu.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc