Filip Wypych w kampanii Neomag Skurcz
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
W sobotę Dwójka zaprasza miłośników muzyki tanecznej na wyjątkowy program „Sierocki na sobotę”, w którym widzowie zobaczą występy artystów z Polski i z zagranicy, zarejestrowane podczas Festiwalu Muzyki Tanecznej Kielce 2018, Wakacyjnej Trasy Dwójki oraz Koncertu Roztańczony PGE Narodowy 2018. Cykl składa się z 10 odcinków, a każdy z nich trwać będzie 60 minut. Program poprowadzi Marek Sierocki.
reklama Play - PlayStation 3 i HP Mini
Startuje kampania reklamowa marki herbat Teekanne prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Teekanne. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku”. Akcję przygotowały i realizują agencja Grupa 365NET i dom mediowy Maxus.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc