Filip Wypych w kampanii Neomag Skurcz
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Zaczęła się radiowa kampania reklamowa Term Bukovina, do której głosu użyczyła dziennikarka i lektorka filmów Krystyna Czubówna. Akcję dział marketingu Term przygotował wspólnie z agencją Cappuccino PR.
HGTV prowadzi casting na dwie osoby, które są parą w życiu i w pracy. Stacja szuka nowych prowadzących, którzy zostaną gospodarzami programu wnętrzarskiego.
"Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej do e-ZUSu i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego" – zachęca ruszająca właśnie telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pieniądze na kampanię PUE ZUS pozyskał z funduszy unijnych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc