Filip Wypych w kampanii Neomag Skurcz
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Opublikowany: 18-01-2018
17 stycznia wystartowała kampania reklamowa suplementu diety Neomag Skurcz (Aflofarm Farmacja Polska). Jej twarzą został pływak Filip Wypych.
Opowieści wciągają nas w swój zaczarowany świat, inspirują, wyzwalają emocje i pozwalają oderwać się od codziennego natłoku spraw. Dzięki nim wierzymy, że magia istnieje, a nasze marzenia są w zasięgu ręki. Jedną z takich świątecznych historii dzieli się z nami sieć sklepów Sferis oraz marka Samsung.
Totalizator Sportowy planuje duże zmiany na Torze Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu oraz w jego okolicach. Oprócz rewitalizacji obecnie istniejących obiektów planowane jest powstanie nowych. Inwestycje mogą kosztować nawet 1 mld zł. Totalizator liczy więc na pozyskanie inwestorów, którzy potem będą mogli korzystać z nowej infrastruktury.
Zakaz reklamy aptek jest niezgodny z unijnym prawem – podkreślają eksperci i przedstawiciele branży farmaceutycznej. Ich zdaniem, ten zapis ustawy refundacyjnej ogranicza podstawowe w UE swobody: przepływu towarów i prowadzenia działalności gospodarczej. Apele branży do Ministerstwa Zdrowia o zmianę przepisów nie przynoszą efektów. Teraz skargi przedsiębiorców w tej sprawie rozpatrzy Komisja Europejska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc