Ferrero Duplo: Słodycz w małej dawce
Opublikowany: 12-11-2009
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca Ferrero Duplo. Akcja przebiega pod hasłem "Słodycz w małej dawce".
Opublikowany: 12-11-2009
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca Ferrero Duplo. Akcja przebiega pod hasłem "Słodycz w małej dawce".
Rządowy program taniego najmu mieszkań zwiększy nie tylko konkurencję na rynku nieruchomości, ale również mobilność społeczeństwa – uważa Marcin Krasoń, analityk Home Broker. Na inicjatywie rządu skorzystają przede wszystkim młodzi ludzie i ci, których nie stać na zakup własnego mieszkania. Stracić mogą osoby wynajmujące swoje mieszkania.
Polskie firmy wydały w 2011 r. ponad 2 mld zł na badania i rozwój – wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Nauk Ekonomicznych PAN. Sama tylko firma Toyota, która jest światowym liderem w tej dziedzinie, wydaje na ten cel kilkukrotnie więcej niż wszystkie polskie firmy. Naukowcy podkreślają, że Polska powinna zachęcać wielkie światowe koncerny do budowania swoich ośrodków rozwojowych w naszym kraju.
Pod hasłem „Nałęczowianka. Pełna życia” rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters). Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc