Febrisan zwycięża starcie z grypą
Opublikowany: 05-11-2018
Kampania reklamowa preparatu na grypę Febrisan (Takeda Polska)
Opublikowany: 05-11-2018
Kampania reklamowa preparatu na grypę Febrisan (Takeda Polska)
Spot pod hasłem "Odkryj co może zboże!" promujący płatki śniadaniowe Lubella Corn Flakes w wersji z kakao i miodem.
Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki
W telewizji, kinach i kanałach out of home rusza tegoroczna odsłona kampanii „Piłeś? Nie jedź!”. Akcję przygotował Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc