Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Rusza nowa odsłona Akademii Smaku organizowana przez markę Bosch, w której wezmą udział: aktorka Katarzyna Glinka, szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz blogerzy - Tomek Lach i Piotr Ogiński. W ramach projektu zaplanowano m.in. realizację mini-serialu TVP, silną kampanię TV i on-line oraz warsztaty kulinarne.
Pod hasłem „Taki naturalny, a taki łagodny” 5 maja rozpoczęła się kampania reklamowa Jogurtu naturalnego Danone’a. Celem komunikacji jest podkreślenie łagodności produktu, który pojawił się w odświeżonym opakowaniu.
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant ciastek Oreo (produkowanych przez firmę Mondelez) - Oreo Crispy & Thin. Spot z kampanii nawiązuje do sekwencji z kultowego filmu „Odyseja kosmiczna 2001”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc