Fake news w polskim internecie
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Opublikowany: 19-12-2017
Na zlecenie Grupy On Board Think Kong zrealizowane w grudniu badanie opinii, pokazało, że aż 50 proc. Polaków w ostatnim półroczu zetknęło się z fake newsami.
Polscy specjaliści i menadżerowie są jednymi z najlepiej wykształconych na świecie – wynika z raportu firmy Antal International. Wielu z nich bardzo często otrzymuje oferty z konkurencyjnych firm, również zagranicznych. Jeżeli nie czują się doceniani i szanowani w swojej firmie, prędzej czy później ją zmienią. Co ciekawe, to nie Warszawa, a Wrocław stał się najbardziej atrakcyjnym miastem, w którym chcieliby pracować.
Bohaterem najnowszego spotu reklamowego sieci sklepów TK Maxx jest Worecki, czyli niezwykły worek na prezenty. Za realizację świątecznej akcji marki odpowiada agencja Ogilvy.
W marcu udział ING Banku Śląskiego w rynku nowych kredytów hipotecznych przekroczył 10 proc. W całym pierwszym kwartale był na poziomie ponad 7-procentowym, czyli dokładnie takim, jak założony cel. Prezes zarządu banku przyznaje jednak, że ten segment rynku znacznie się skurczył w pierwszych miesiącach 2013 roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc