Facebook testuje reklamy w AR
Opublikowany: 10-07-2018
Facebook rozpoczął testy nowego formatu reklamowego wykorzystującego technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR). Pozwoli ona użytkownikom między innymi wypróbować konkretne produkty w wirtualnym środowisku, a pierwszą marką która stosuje nowy format jest producent okularów Michael Kors. Facebook rozszerzył też globalnie w należącym do niego Instagramie funkcję ułatwiającą użytkownikom dokonywanie zakupów w sekcji Stories.
POLECANE FILMY
-
Ostatni sezon „Świata według Kiepskich” od 31 sierpnia w Polsacie, sitcom nagrano po śmierci Gnatowskiego i Kotysa (wideo)
-
Nowy serial „Agenci. Biuro detektywistyczne” od 3 września w Czwórce i Szóstce. Obuchowicz i Skolimowski w obsadzie (wideo)
-
Polsat udostępnił pierwszy zwiastun programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” (wideo)
-
Oto pierwszy zwiastun nowego reality-show „Doda - 12 kroków do miłości”, emisja od 3 września w soboty o 20.00 (wideo)
-
„Nasz nowy dom 19” od 1 września w Polsacie (zwiastun)