Ewolucja bez rewolucyjnej zmiany przyzwyczajeń na Allegro
Opublikowany: 14-02-2013
Ewolucja bez rewolucyjnej zmiany przyzwyczajeń – to jak zapewnia Allegro – była filozofia zmian serwisu dotyczących zarówno kupujących, jak i sprzedających towary. Nowa odsłona portalu to dopiero początek ewolucji – firma na bieżąco będzie zbierać opinie użytkowników i wprowadzać kolejne zmiany. Wyszukiwanie produktów ma być coraz prostsze i bardziej intuicyjne, a sam serwis dostosowany do pracy na rożnych urządzeniach – smartfonach i tabletach.
TAGI
POLECANE FILMY
-
PKN Orlen sponsorem strategicznym PKOl przez kolejne cztery lata
-
Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków
-
Robert Kubica ambasadorem Alfa Romeo
-
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
-
Nowy serial kryminalny Polsatu "Rysa" od 15 stycznia premierowo w IPLI