W tym tygodniu GUS poda szacunkowe dane o wzroście gospodarczym w III kwartale. Prognozy przewidują wzrost PKB w przedziale 1,5-1,8 proc. Zważywszy na słabe pierwsze półrocze, cały rok może być gorszy nawet od 2009, gdy gospodarka rozwijała się w tempie 1,6 proc. Jeszcze na początku roku rząd wierzył w wynik powyżej 2 proc.
Marka z portfolio grupy PepsiCo rozszerza swoją ofertę i zmienia pozycjonowanie. Konsekwencją jest przyjęcie skróconej nazwy Star (dotychczas Star Chips). Zmianom towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Przekąski Star. Gwiazdy wieczoru”.
Sieć hipermarketów Tesco zaczęła kampanię reklamującą produkty spożywcze jej własnej marki Value. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smaku wiele za niewiele”, przygotowały firmy Red8 Advertising i Initiative Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc