"Elle zmienia się dla Ciebie"
Opublikowany: 04-06-2013
Spot promujący lipcowe wydanie miesięcznika "Elle". Kampania realizowana jest pod hasłem "Elle zmienia się dla Ciebie".
Opublikowany: 04-06-2013
Spot promujący lipcowe wydanie miesięcznika "Elle". Kampania realizowana jest pod hasłem "Elle zmienia się dla Ciebie".
W środę, 7 marca, startuje nowa kampania reklamowa miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Jako pierwsza kampania w segmencie luksusowej prasy, oparta jest na historiach, przysyłanych do redakcji przez czytelniczki. Hasło brzmi: „Kiedy moda zmieniła twoje życie?”.
W tym roku już ponad 600 firm w Polsce ogłosiło upadłość, głównie z powodu utraty płynności finansowej – wynika z badań firmy audytorsko-doradczej Grant Thornton. Szacunki mówią, że do końca roku upadnie ich więcej niż w 2012 roku, kiedy zbankrutowało 900 przedsiębiorstw. Eksperci podkreślają jednak, że na rynku widać też pozytywne sygnały. Zatory płatnicze przestały rosnąć, a firmy szukają swoich szans na coraz bardziej egzotycznych rynkach zagranicznych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc