Electro World w TVP Warszawa: Zdecyduj z nami!
Opublikowany: 17-06-2009
W TVP Warszawa ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Electro World o zasięgu lokalnym. Akcja promuje możliwość rozłożenia płatności na 10 rat bez oprocentowania.
Opublikowany: 17-06-2009
W TVP Warszawa ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Electro World o zasięgu lokalnym. Akcja promuje możliwość rozłożenia płatności na 10 rat bez oprocentowania.
Wciąż mała wiedza i zwyczajne lenistwo sprawia, że Polacy wolą gromadzić zużyty sprzęt elektryczny w piwnicy lub wyrzucić go na śmietnik niż zanieść go tam, gdzie nakazują przepisy: do gminnego punktu zbierania, do sklepu czy też do punktu serwisowego. Oddanie sprzętu do tych miejsc nie jest naszą dobrą wolą, mamy taki obowiązek, nałożony ustawą. Informacje na temat systemu utylizacji zużytego sprzętu można znaleźć na stronach internetowych urzędu miasta lub urzędu gminy.
Pod hasłem „Kocham TO!” ruszyła kampania Siemens obejmująca wszystkie grupy produktowe marki i pokazująca świat jej wartości. Ambasadorem konkursu skierowa-nego do konsumentów został Marek Kamiński, znany i podziwiany na całym świecie podróżnik.
"W pełnym świetle" - nowy program Ewy Bugały w TVP Info. Emisja w niedzielę o godz. 21.00.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc