Rozpoczęła się promocja chipsów Lay’s Max (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo), w ramach której do zdobycia jest milion kuponów na przekąski w restauracjach KFC. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
Spot reklamujący Tymbark Mus 100% (produkowany przez Maspex Wadowice) pod hasłem "Wygodne owoce do mus!".
Jeśli regulator nie podwyższy taryfy, tak by zwróciły się koszty inwestycji związane z instalacją inteligentnych liczników prądu, to może okazać się ona nieopłacalna – uważa Wojciech Ostrowski, wiceprezes PGE. Ta największa polska spółka energetyczna przymierza się do instalacji u części swoich klientów nowoczesnych liczników. Wiele wskazuje na to, że te urządzenia będą musiały zostać założone w każdym gospodarstwie domowym w ciągu następnych 7 lat i to na koszt firm energetycznych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc