– Kryzys, który pojawił się w pracach Komisji Trójstronnej powoli łagodnieje – mówi Jacek Męcina, wiceminister pracy i polityki społecznej. Dodaje, że strona rządowa gotowa jest do negocjacji, których celem byłoby wypracowanie nowej formuły dialogu społecznego. Innego zdania są związki zawodowe, które zadeklarowały parę dni temu, że nie wezmą udziału w dzisiejszym posiedzeniu Komisji.
Ruszyła kampania reklamująca Tyskie Gronie 14-dniowe, niepasteryzowaną wersję piwa Tyskie (produkowanego przez Grupę Żywiec). Akcję przygotowały firmy TBWA, OTO Films, Tequila, Lubię To, MEC i Q&ACommunications.
W interaktywnym filmie animowanym z okazji Nocy Muzeów Huawei Polska przypomina, że istnieje galeria, do której nikt nie ma dostępu… z wyjątkiem Ciebie. Jest nią galeria zdjęć w smartfonie Huawei P10 wyposażonym w czytnik linii papilarnych. Za przygotowanie kreacji odpowiada DDB&tribal
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc