PKO Bank Polski zaczął kampanię marketingową PKO Konto dla Młodych prowadzoną pod hasłem „Dużo za zero”. W reklamach, przygotowanych przez firmy Agencja Warszawa i Havas Media, występuje youtuber Martin Stankiewicz.
W sobotę 15 marca br. rusza Stopklatka TV - pierwsza bezpłatna stacja filmowa w naziemnej telewizji cyfrowej. Kanał emitować będzie od 400 do 500 premierowych filmów rocznie. Nadawca liczy, że w ciągu kilku lat osiągnie 2,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym
Rozpoczęła się kampania realizowana przez agencję Publicis dla innowacyjnej marki farb do włosów Olia. Celem działań jest zachęcenie Polskich konsumentek do wypróbowania rewolucyjnej formuły koloryzacji bez amoniaku, opartej na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc