Wystartowała kampania restauracji Pizza Hut (należących do AmRestu) reklamująca wprowadzoną właśnie do ich menu pizzę Cheesy Lava. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertsing, Lemon i Media Direction OMD.
Grupa Onet.pl zaczęła kampanię reklamową swojego serwisu randkowego SympatiaPlus.pl. Reklamy z akcji, obejmującej internet i prasę, pokazują, że dla zakochanych świat może stanąć na głowie.
Rozwój w Polsce i zagranicą – taką strategię na najbliższe lata ma PKP Cargo. Spółka, która jest drugim największym graczem na rynku towarowym w Europie, nie wyklucza przejęć w sąsiednich krajach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc