DWUDZIESTOLECIE MIĘDZYWOJENNE
Opublikowany: 13-02-2013
W czwartek - 14 lutego 2013 roku - do sprzedaży trafi "Dwudziestolecie Międzywojenne" - nowa seria książek przygotowana przez Edipresse Polska wspólnie z wydawnictwem Bellona.
Opublikowany: 13-02-2013
W czwartek - 14 lutego 2013 roku - do sprzedaży trafi "Dwudziestolecie Międzywojenne" - nowa seria książek przygotowana przez Edipresse Polska wspólnie z wydawnictwem Bellona.
Nowoczesne technologie zmieniły oblicze współczesnej sztuki. Zdaniem Radzimira Dębskiego dla artysty mogą one być zarówno szansą, jak i zagrożeniem. Cyfrowe technologie znacznie ułatwiają szeroką dystrybucję dzieła i zwiększają możliwości ekspresji twórczej. Niekiedy sprawiają jednak, że artysta zbyt mocno koncentruje się na technologii zamiast na efekcie twórczym.
Spot pod hasłem "Dzielmy się radością!" reklamujący napój Zbyszko 3 Cytryny
Uznanie dokonań pracowników i premie finansowe – to najważniejsze narzędzia motywacyjne w rękach każdego pracodawcy. Zaangażowanie w wykonywanie obowiązków mogą podtrzymywać także sami pracownicy, tworząc dobrą atmosferę w zespole. Jej podstawą powinno być docenianie i chwalenie osiągnięć współpracowników oraz gotowość do pomocy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc