"Dotknij Głębi Nawilżenia" - reklama Neutrogeny
Opublikowany: 01-06-2022
Hasło "Dotknij Głębi Nawilżenia" promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena Hydro Boost. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Opublikowany: 01-06-2022
Hasło "Dotknij Głębi Nawilżenia" promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena Hydro Boost. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Neutrogena z udziałem amerykańskiej aktorki Jennifer Garner oraz autorek blogów What’s Anna Wears, Beauty Fashion Shopping i Cajmel. Akcję, pod hasłem „See what’s possible”, przygotowały i realizują firmy DDB, Hogarth Worldwide Limited, Universal MacCann, AdComms i ATW Communications.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc