Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Dotknij dźwięku - case study

626 0 0 00:02:03.0

Opublikowany: 27-04-2013

„Dotknij dźwięku” to unikalny projekt, który z pomocą innowacyjnej technologii druku 3D pozwolił ludziom doświadczyć w zupełnie nowy sposób najważniejszych dźwięków XX wieku. Słów, które zmieniły historię świata i Polski a także osobiste losy każdego z nas. Integralnym elementem akcji był event Polskiego Radia na Pikniku Naukowym, w czasie którego odbywał się druk trójwymiarowych modeli fal dźwiękowych.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc