Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Dorota Wellman jako kucharka, a Karol Okrasa dziennikarz w reklamach Lidla - making of

500 0 0 00:02:04.1

Opublikowany: 05-09-2015

W teaserowej odsłonie nowej kampanii reklamowej dyskontów Lidl Dorota Wellman z marnymi efektami próbowała być kucharką, a Karolowi Okrasie równie słabo szło w roli dziennikarza. Właściwy etap kampanii, przygotowanej i realizowanej przez firmę wspólnie z GPD Agency i MediaCom Warszawa, ma formę mini talk show „Dorota, Karol i Goście”

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc