Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
spot reklamujący zimową wyprzedaż w sklepach Komfort
W nowej wspólnej kampanii McDonald’s i Uber Eats Andrea Pirlo, znany włoski piłkarz kompletuje własną drużynę na tegoroczny mundial w Rosji. Projekt realizowany w internecie wykorzystuje fakt, że po raz pierwszy od 60 lat w mistrzostwach świata w piłce nożnej zabrakło reprezentacji Włoch.
Firmy pożyczkowe przekonują, że nie potrzebują nadzoru ani odgórnego ograniczania kosztów kredytu. Według nich w przypadku krótkoterminowych pożyczek sprawdzi się wprowadzenie miesięcznej miary kosztu kredytu zamiast obecnie obowiązującej rocznej. Firmy pożyczkowe walczą też z mitami, które narosły wokół tej branży, głównie z przekonaniem o niejasnych ofertach i o tym, że nie sprawdzają zdolności kredytowej swoich klientów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc