Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
 
	                
	                Wielu pacjentów onkologicznych wraz z rozpoczęciem leczenia często rezygnuje z życia seksualnego. W swojej nowej kampanii Fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.
 
	                
	                W nowej kampanii ING Bank Śląski promuje szybką pożyczkę gotówkową. Reklamy, z udziałem Marcina Perchucia, przygotowała agencja Brain.
 
	                
	                Ruszyła kampania reklamowa suplementy diety Aqua Slim produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo”, przygotowała agencja Bed&Breakfast.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc