Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej spotka się dzisiaj z przedstawicielami branży kolektorów słonecznych. Jak tłumaczy Witold Maziarz, rzecznik funduszu, spotkanie ma na celu wyjaśnienie wątpliwości, które pojawiły w związku ze zmianami zasad dopłat do kolektorów. Część branży zarzuca m.in., że nowe przepisy dyskryminują producentów i dystrybutorów kolektorów próżniowych.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę). Akcję przygotowały firmy Kolman Advertising i Orka.
Telewizyjna Siódemka pracuje nad trzecim sezonem „Hotelu Paradise”, który najprawdopodobniej będzie emitowany wiosną 2021 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. We wtorek startują castingi do programu. Jak wynika z naszych informacji, zdjęcia planowane są na zimę i będą realizowane na innym kontynencie, niż dotychczas. Gospodynią reality-show pozostaje Klaudia El Dursi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc