Dorośli z zespołem Downa o swoim życiu i marzeniach
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Opublikowany: 20-03-2019
Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa, pod hasłem #DzieńKolorowychSkarpetek.
Wystartowała mocna, ogólnopolska kampania telewizyjna – Tymbark Gazzzowany.
Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej" wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte.
Rozpoczęła się akcja promocyjna piwa Warka (Grupa Żywiec), w której można będzie wygrać wakacyjny wyjazd do Rio de Janeiro. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Just, The Digitals, MediaVest i Rots PR.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc