Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Do Lewiatana jeden krok

536 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 04-12-2013

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Celem kampanii jest umocnienie przekonania, że sklepy Lewiatan są nie tylko topograficznie najbliżej swoich klientów, ale także emocjonalnie najlepiej rozumieją ich potrzeby - tak jak dobry sąsiad, z którym doskonale znamy się od lat. Tylko ktoś taki może naprawdę zrozumieć nasze potrzeby. Reklama oddaje także główne atrybuty sklepów należących do sieci Lewiatan: bogatą ofertę świeżych produktów - mięs i wędlin oraz warzyw i owoców, a także szeroką gamą produktów marki własnej Lewiatan w atrakcyjnych cenach.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc