Do Lewiatana jeden krok
Opublikowany: 04-12-2013
Wystartowała nowa kampania telewizyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Celem kampanii jest umocnienie przekonania, że sklepy Lewiatan są nie tylko topograficznie najbliżej swoich klientów, ale także emocjonalnie najlepiej rozumieją ich potrzeby - tak jak dobry sąsiad, z którym doskonale znamy się od lat. Tylko ktoś taki może naprawdę zrozumieć nasze potrzeby. Reklama oddaje także główne atrybuty sklepów należących do sieci Lewiatan: bogatą ofertę świeżych produktów - mięs i wędlin oraz warzyw i owoców, a także szeroką gamą produktów marki własnej Lewiatan w atrakcyjnych cenach.
TAGI
POLECANE FILMY
-
"Walka o życie" w kwietniu w Polsat Cafe
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)