"Dlaczego warto robić zakupy w TK Maxx?" - reklama
Opublikowany: 14-05-2017
W piątek rozpoczęła się w Polsce kampania reklamowa sieci sklepów TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”, której bohaterowie odpowiadają dlaczego w sklepach tej marki warto robić zakupy. Kampanię przygotowały agencje Wieden+Kennedy, Hogarth, Ogilvy PR i Mindshare.
TAGI
POLECANE FILMY
-
„MasterChef Junior 8” od 5 marca TVN. Starmach, Moran oraz Jakubiak w jury (zwiastun)
-
Trzeci sezon „99 - gra o wszystko. VIP” od 4 marca w TTV (wideo)
-
Nowy serial „Sługa Narodu” w soboty o 20.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Rodzina na Maxa” w soboty o 21.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Lulu” w środy o 20.00 w Polsacie, premiera 1 marca (wideo)