Digitalizacja kultury
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Opublikowany: 17-12-2015
Agencja John Pitcher, na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego(operatora projektu) przygotowała spot promujący 5-letni rządowy program KULTURA+ Priorytet: Digitalizacja.
Wystartowała kampania reklamowa taryfy Orange Love podkreślająca, że w ramach tej oferty dostępne są stacje Canal+ z transmisjami piłkarskimi.
"Pułapka" - zwiastun nowego serialu, od 9 września w TVN
„Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek” - nowa odsłona kampanii reklamowej Grupy Generali Polska
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc