Dialdirect 'The Notebook'
Opublikowany: 14-01-2015
Agency: Joe Public Johannesburg
Client: Dialdirect
Pepe Marais (Chief Creative Officer)
Opublikowany: 14-01-2015
Agency: Joe Public Johannesburg
Client: Dialdirect
Pepe Marais (Chief Creative Officer)
Poszerzenie dostępu do internetu szerokopasmowego to znacząca korzyść nie tylko dla społeczeństwa, ale też dla gospodarki. Wzrost penetracji sieci szerokopasmowych o 10 punktów procentowych przekłada się na 1 punkt procentowy wzrostu PKB. Jednak w Polsce jedynie 0,5 proc. gospodarstw domowych jest podłączonych do sieci światłowodowej.
25 kwietnia pod hasłem „It’s your life just take it”rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Kruger&Matz. Ambasadorami akcji są były Przemysław Saleta, Marcelina Zawadzka i Grzegorz Kucharczyk, a za jej przygotowanie i przebieg odpowiadają firmy Mapi, Mediapol i 38 PR.
Środowiskowego planowanego drugiego stopnia na Wiśle. Wiceminister środowiska spodziewa się protestów zainteresowanych stron niezależnie od tego, jaka będzie decyzja. Dopiero po wydaniu raportu zostanie podjęta decyzja o sposobach finansowania inwestycji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc