„Czytaj tak, jak chcesz" - reklama Storytel Polska
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
Opublikowany: 06-06-2018
Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca. Serwis streamingujący audiobooki promuje się hasłem „Czytaj tak, jak chcesz".
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx, oparta na motywie śpiewania kolęd. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Wieden+Kennedy London, Mindshare Polska i Ogilvy PR.
Gdyby Kodeks pracy był bardziej elastyczny, pracodawcy nie musielibyśmy w czasach spowolnienia gospodarczego sięgać po niekorzystne dla pracownika rozwiązania, które wynikają z umów cywilnoprawnych – uważa Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, główna ekonomistka Konfederacji Lewiatan. Jej zdaniem, aby przekonać ludzi do tej formy zatrudnienia należałoby wprowadzić nowe przepisy, które uregulowałyby m.in. kwestie urlopów czy zwolnień lekarskich. Chodzi o to, aby niektóre prawa pracujących na podstawie umowy o dzieło lub zlecenie były takie same, jak prawa zatrudnionych na umowy o pracę.
Polscy specjaliści i menadżerowie są jednymi z najlepiej wykształconych na świecie – wynika z raportu firmy Antal International. Wielu z nich bardzo często otrzymuje oferty z konkurencyjnych firm, również zagranicznych. Jeżeli nie czują się doceniani i szanowani w swojej firmie, prędzej czy później ją zmienią. Co ciekawe, to nie Warszawa, a Wrocław stał się najbardziej atrakcyjnym miastem, w którym chcieliby pracować.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc