„Czas na... Pyszne.pl” - reklama serwisu Pyszne.pl
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
spot reklamujący świeże pieczywo w sklepach Żabka
Jeśli zapowiadane przez premiera Donalda Tuska opóźnienie w budowie elektrowni jądrowej przedłużyłoby się do kilku lat, to mogłoby spowodować nieodwracalne straty i zaprzepaścić włożone w ten proces wysiłki – przestrzega prof. Grzegorz Wrochna, dyrektor Narodowego Centrum Badań Jądrowych. Straciłoby na tym państwo, gospodarka, główny inwestor, czyli PGE, edukacja , a także ludzie, którzy kształcą się na kierunkach związanych z atomistyką.
"Najlepiej robić swoje" to hasło najnowszej kampanii banku ING, promującej aplikację Moje ING i konto Mobi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc