„Czas na... Pyszne.pl” - reklama serwisu Pyszne.pl
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
Ruszyła internetowa kampania przewrotnie promująca Polskę jako kraj ludzi wiecznie narzekających. Akcję pod hasłem „Poland. Come and complain” przygotowały i realizują firmy Blacklama.pl, Bird&Co i Papaya Films.
Fundusze private equity, inwestujące w spółki nienotowane na giełdzie, zamierzają dokonać masowej ekspansji na rynek polski – wynika z najnowszego raportu kancelarii Baker&McKenzie. Największe zainteresowanie wzbudzają takie branże jak ochrona zdrowia, projekty infrastrukturalne, sieci handlowe i technologie. Przykładem zainteresowania funduszy inwestycyjnych polskim rynkiem jest ich inwestycja w paczkomaty firmy InPost, a także w sieć handlową Żabka.
Pod hasłem „Zimny impuls” ruszyła kampania reklamowa piwa Lech (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały firmy McCann Erickson, Papaya Films, Gimmick, Artegence i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc