„Czas na... Pyszne.pl” - reklama serwisu Pyszne.pl
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
Opublikowany: 16-02-2016
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”.
W przyszłym roku ma powstać informatyczny system ostrzegania przed katastrofami. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji buduje regionalne systemy razem z TVP. Telefon alarmowy 112 ma działać w całym kraju od początku przyszłego roku, a elektroniczne wojewódzkie centra powiadamiania ratunkowego – w połowie roku.
Dwie trzecie polskich firm zakłada, że rok 2013 będzie dla nich lepszy lub podobny do poprzedniego. Największymi optymistami są właściciele małych firm. Aż 65 proc. z nich spodziewa się większych zysków i polepszenia sytuacji swojej firmy. Przedsiębiorcy liczą głównie na wzrost zamówień i pozytywne skutki przeprowadzonych wcześniej zmian. Co piąty z nich przewiduje jednak wstrzymanie lub zmniejszenie zatrudnienia.
Planeta Warka – wymarzony męski świat wykreowany w kampanii reklamowej piwa Warka – odkrywa swoje kolejne atuty. 25 lutego startuje emisja drugiego spotu telewizyjnego, prezentującego nową odsłonę idyllicznego życia mężczyzn.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc