Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Czas na przerwę, czas na KitKat” - nieobecny na Euro 2016 Maciej Rybus w reklamie KitKat

565 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 16-06-2016

KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, wykorzystuje przerwę w grze zawodnika. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc