Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

"Czarna polana" - film Tomasza Bagińskiego, Kayah i Atanasa Valkova pod patronatem Żubrówki

676 2 0 00:04:00.0

Opublikowany: 26-02-2018

„Czarna Polana” to projekt artystyczny stworzony przez K2 i Platige Films we współpracy z Tomaszem Bagińskim, Atanasem Valkovem i Kayah - objęty mecenatem Żubrówki Czarnej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

świąteczna reklama Cyfry+
1406 00:00:30.0

świąteczna reklama Cyfry+

spot reklamujący bożonarodzeniową promocję Cyfry+

Polska liderem pod względem liczby zainfekowanych i kontrolowanych z zewnątrz komputerów
413 00:02:42.2

Polska liderem pod względem liczby zainfekowanych i kontrolowanych z zewnątrz komputerów

Po raz pierwszy od 2005 r. wzrosła ilość najpoważniejszych incydentów w internecie, które wymagały ręcznej interwencji pracowników CERT Polska, organizacji pilnującej bezpieczeństwa w sieci. Najczęściej wykradanymi informacjami są te dotyczące dostępu do konta bankowego, numerów kart kredytowych, konta pocztowego, a nawet loginu i hasła do portali społecznościowych. W niektórych przypadkach dochodziło nawet do zablokowania komputera i żądania okupu od jego właściciela. W 2012 r. zgłoszono automatycznie aż 10 mln przypadków naruszeń bezpieczeństwa.

Branża IT jest doskonała dla kobiet
463 00:01:56.0

Branża IT jest doskonała dla kobiet

Staże w największych firmach teleinformatycznych mają zachęcić młodych inżynierów-kobiety do pracy w branży. Studentki i absolwentki kierunków związanych z elektroniką i informatyką będą musiały zmierzyć się z zadaniami przygotowanymi przez firmy – partnerów konkursu. To kolejna po akcji „Dziewczyny na Politechniki” akcja promująca zawody techniczne wśród maturzystek i studentek. Dzięki nim liczba kobiet na uczelniach technicznych w ciągu ostatnich 6 lat wzrosła o ponad 24 tysiące. Wśród firm, które wsparły inicjatywę Urzędu Komunikacji Elektronicznej, są CISCO, SAS Institute, Sygnity i Motorola.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc