Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Cyfra+ - rebranding kanałów tematycznych

847 0 0 00:00:35.1

Opublikowany: 21-09-2011

spot reklamujący nową identyfikację 7 kanałów tematycznych Cyfry+

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Transmisje w jakości 4K bez wozów transmisyjnych
474 00:01:44.3

Transmisje w jakości 4K bez wozów transmisyjnych

Możliwe są już transmisje wideo na żywo w jakości 4K z wykorzystaniem niewielkich gabarytowo urządzeń pozwalających nie tylko na przesyłanie, lecz także realizację materiału w czasie rzeczywistym. Przyszłością streamingu ma być jednak strumieniowe przesyłanie materiałów w technologii 360 stopni i w wirtualnej rzeczywistości. Telewizyjne relacje na żywo, które jeszcze do niedawna wymagały wozów transmisyjnych, dziś można wykonać, korzystając z urządzeń przypominających gabarytowo jednostkę centralną komputera.

Netia stawia na rozwój oferty telewizyjnej. Do końca przyszłego roku chce podwoić liczbę użytkowników
511 00:02:44.6

Netia stawia na rozwój oferty telewizyjnej. Do końca przyszłego roku chce podwoić liczbę użytkowników

Netia zapowiada, że do końca przyszłego roku podwoi liczbę abonentów usługi Telewizji Osobistej Netii i będzie ich 200 tys. Docelowo TV ma być czołowym produktem w portfolio operatora. Jak podkreśla Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – obecna liczba użytkowników pokazuje, że rynek jest już gotowy na taką usługę.

Telewizory w Full HD w ciągu kilku lat zastąpi Ultra HD. To cztery razy lepsza jakość obrazu
346 00:01:13.6

Telewizory w Full HD w ciągu kilku lat zastąpi Ultra HD. To cztery razy lepsza jakość obrazu

Do polskich sklepów trafiła nowa generacja telewizorów wysokiej rozdzielczości – tzw. 4K lub Ultra HD. Nowa technologia pozwala na osiągnięcie cztery razy większej szczegółowości obrazu niż w dotychczas sprzedawanych urządzeniach. Na razie jednak nie ma nadawców emitujących sygnał w nowej technologii, a ceny takich telewizorów są bardzo wysokie.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc