Coca-Cola: Podziel się radością
Opublikowany: 06-05-2013
Pod hasłem „Podziel się radością“ rozpoczyna się kampania marketingowa marki Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii The Coca-Cola Company kultowe logo zostanie na cztery miesiące wzbogacone... popularnymi imionami i pseudonimami, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb czy Misio. Każdy znajdzie coś dla siebie i bliskiej osoby, a wszystko zgodnie z filozofią marki, aby dzielić się radością i optymizmem oraz zbliżać do siebie ludzi.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)
-
Adam Anusiewicz - zmarły uczestnik „The Voice Senior”