CityFit - „Mamy ze sobą coś wspólnego"
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego sieci całodobowych klubów fitness CityFit. Za przygotowanie strony i wszystkich działań reklamowych firmy odpowiada agencja OS3.
Ruszyła kolejna kampania z udziałem Serca i Rozumu reklamująca Neostradę i FunPack w Orange. Akcję przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc