CityFit - „Mamy ze sobą coś wspólnego"
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Opublikowany: 21-01-2019
Spot wizerunkowy przygotowany na potrzeby kampanii sieci klubów fitness CityFit.
Ruszyła nowa wersja serwisu internetowego sieci całodobowych klubów fitness CityFit. Za przygotowanie strony i wszystkich działań reklamowych firmy odpowiada agencja OS3.
Do końca sierpnia potra remont mostu średnicowego w Warszawie. Jego połowa wykorzystywana zwykle przez pociągi podmiejskie i regionalne jest zamknięta od końca czerwca. Remont torów był konieczny, bo pociągi mogły jeździć po moście z prędkością jedynie 40 km/h. Bez naprawy wkrótce musiałyby jeszcze bardziej zwolnić. Prace kosztujące ponad 9 mln zł pozwolą zwiększyć dozwolona prędkość wzrośnie do 60 km/h.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc