Ciągniki Ursus reklamowane jako „#polskamoc”
Opublikowany: 22-03-2016
Pod hasłem „#PolskaMoc” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ciągników Ursus. Przygotowały ją firmy marketingowe Dem Interactive, Watchout Productions i Cookies Media.
Opublikowany: 22-03-2016
Pod hasłem „#PolskaMoc” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ciągników Ursus. Przygotowały ją firmy marketingowe Dem Interactive, Watchout Productions i Cookies Media.
Polskie media upodobały sobie artykuły viralowe. Ich celem jest zainteresowanie czytelnika do tego stopnia, że będzie on śledził kolejne materiały na dany temat i przesyłał je znajomym. Autorzy tego typu tekstów wykorzystują przede wszystkim zamiłowanie Polaków do czytania o znanych osobach. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy największą popularnością cieszyły się teksty dotyczące prywatnego życia Justyny Kowalczyk, Adama Małysza czy Kamila Durczoka.
Benospokoj - spot reklamujący preparat Benospokój
Ustawa o zmianach w systemie emerytalnym może być zgodna z konstytucją pod warunkiem, że zostały zabezpieczone prawa przyszłych emerytów – ocenia Tomasz Lasocki z Katedry Prawa Ubezpieczeń Uniwersytetu Warszawskiego. Państwo ma obowiązek zapewnić obywatelom zabezpieczenie emerytalne, a nie kapitałowość emerytury. W piątek ustawę o zmianach w OFE podpisał prezydent i jednocześnie zapowiedział skierowanie jej do Trybunału Konstytucyjnego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc