Chupa Chups: Nagrody na pełnym luzie
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Wystartowała najnowsza kampania PGE „Prąd jak prąd, ale w stałej cenie" autorstwa Scholz and Friends. Jej celem jest uświadomienie odbiorcom, z jak wielu sprzętów elektrycznych korzystamy na co dzień i jak w tym kontekście ważna jest gwarancja stałej, niezmiennej ceny.
Lidl Polska rozpoczyna we współpracy z biurami podróży sprzedaż wyjazdów turystycznych w kraju i za granicę. Oferta będzie prezentowana w katalogach zmieniających się co dwa tygodnie, podróże będzie można kupować telefonicznie i przez internet. - Pokazujemy naszym klientom od dawna, jak wygląda kuchnia świata, teraz chcemy pokazać, jak świat wygląda od kuchni - zapowiada Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.
24 kwietnia rusza kampania Spółdzielni Mleczarskiej Ryki z nową koncepcją „TIVI RYKI”- pierwszej na świecie telewizji serowej, w której wszystko kręci się wokół sera z Ryk. Prezenterka przedstawia atrakcyjne propozycje serowe na każdą porę dnia - od śniadania do kolacji.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc