Chupa Chups: Nagrody na pełnym luzie
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Opublikowany: 08-09-2014
W pierwszych dniach września ruszyła przygotowana przez Agencję Kropka Bordo promocja konsumencka lizaków Chupa Chups pod hasłem: “Nagrody na pełnym luzie”.
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B z udziałem prezentera telewizyjnego Macieja Dowbora. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions, Publicis Poland i MediaCom Warszawa.
Od jesieni gwiazda TVN będzie namawiać Polki do zmian, nie tylko związanych z wyglądem. Nowy program to jednak nie wszystko, prezenterka już bowiem myśli o kolejnych ramówkach. Prowadzi nawet zaawansowane rozmowy na temat kolejnych formatów, których miałaby być gospodynią. Małgorzata Rozenek-Majdan twierdzi, że ma jeszcze wiele marzeń zawodowych, a jej pomysły wprowadziłyby nową jakość do polskiej telewizji.
Nową identyfikację wizualną i stronę główną Wirtualnej Polski wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Akcję wspólnie z wydawcą portalu przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa i ZenithOptimedia Group.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc