Chroń swoje dane przed Wścibskim Okiem
Opublikowany: 21-10-2015
Firma 3M rozpoczęła kampanię - Wścibskie Oko pokazującą w przerysowany sposób kwestię podglądania ekranów urządzeń mobilnych przez inne osoby, a także sposobów jak sobie z tym radzić. Bohaterem kampanii jest wielkie Wścibskie Oko, które podgląda pracowników biurowych i uniemożliwia im wykonywanie pracy lub zabawę na urządzeniach elektronicznych.
TAGI
POLECANE FILMY
-
„Najgorsze polskie tatuaże” nowym programem TTV. Produkcja pojawi się także w Playerze i TVN
-
PKN Orlen sponsorem strategicznym PKOl przez kolejne cztery lata
-
Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków
-
Robert Kubica ambasadorem Alfa Romeo
-
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)