Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Ceny paliw powinny stanąć w miejscu

371 0 0 00:02:44.2

Opublikowany: 24-01-2013

PKN Orlen zakłada, że pierwsze trzy miesiące roku będą bardzo trudne, ale na poprawę sytuacji płocki koncern liczy już w drugim i trzecim kwartale. Prognozowanie zysków utrudnia duża zmienność marż rafineryjnych i mniejszy popyt na paliwa. Z szacunków PKN Orlen wynika, że sprzedaż oleju napędowego zmniejszyła się w 2012 roku o 7 proc., za co w pewnej części odpowiedzialna jest szara strefa.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc