Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Centrum Nauki Kopernik: Płyń lub giń

450 0 0 00:00:15.0

Opublikowany: 16-09-2016

Wystartowała kampania promująca nową wystawę czasową „Płyń lub giń” w Centrum Nauki Kopernik. Za koncepcję kreatywną, kreację grafiki i spotów reklamowych, planowanie i zakup mediów, a także media relations odpowiedzialny jest dział PR Centrum Nauki Kopernik. Komunikację internetową wspiera agencja Brain Juice. Działania promocyjne kierowane są do rodziców dzieci w wieku 6-12 lat i osób zainteresowanych tematyką wystawy. W ramach tych działań przewidziano kampanię prasową - w tytułach ogólnopolskich i lokalnych, kampanię outdoorową, spoty w kinach studyjnych oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych. Kampanię wspierają działania PR-owe. "Płyń lub giń" to wystawa czasowa, która będzie dostępna zwiedzającym do 29 października 2017 r.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc