Cartoon Network - wyobraźnia rozwija, rozwijaj wyobraźnię
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Opublikowany: 19-02-2014
Ruszyła pierwsza w Polsce wizerunkowa kampania reklamowa kanału telewizyjnego Cartoon Network. Akcję przygotowały firmy Draft FCB, Graffiti Film i MEC.
Piłkarze reprezentacji Polski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak, zostali ambasadorami startującej właśnie czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.
Spot sieci telekomunikacyjnej T-Mobile z udziałem Bogusława Lindy reklamujący promocję, w ramach której każdy użytkownik może otrzymać bezpłatnie 20 GB danych do wykorzystania przez minimum 30 dni.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc