Carlsberg z tradycyjnymi puszkami i starym hasłem reklamowym
Opublikowany: 17-02-2015
Do sprzedaży trafiła edycja puszek piwa Carlsberg inspirowana jego etykietami sprzed ponad wieku. Wspiera do kampania reklamowa - przygotowana przez firmy MacGuffin Films, Lemon Sky JWT i PHD Media Direction - oparta na przywróconym po kilku latach przerwy haśle „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
POLECANE FILMY
-
Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną (wideo)
-
Dwie kolejne edycje „Hotelu Paradise” w TVN7, startują castingi (wideo)
-
„Policjantki i policjanci 18” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
„Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 14” od 27 lutego w Czwórce (wideo)
-
Szósty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” wiosną lub jesienią w TVN, startują castingi (wideo)