BP Polska promuje paliwa z technologią ACTIVE
Opublikowany: 22-04-2016
20 kwietnia ruszyła kampania BP Polska prezentująca nowe paliwa z technologią ACTIVE, które usuwają zanieczyszczenia z silnika.
Opublikowany: 22-04-2016
20 kwietnia ruszyła kampania BP Polska prezentująca nowe paliwa z technologią ACTIVE, które usuwają zanieczyszczenia z silnika.
Spot z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza promujący ofertę kanapek w sklepach Wild Bean Cafe na stacjach paliwowych BP
6 listopada Program Bonusowy Payback rozpoczął nową kampanię reklamową. Zachęca ona do zbierania punktów Payback na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kino - sieć Multikino i wybrane kina studyjne oraz YouTube.
W nowej kampanii programu bonusowego Payback reklamowana jest możliwość otrzymania produktów odzieżowych marki 4F za zakupy na stacjach benzynowych BP. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Kineskop, High Noon, Havas Media i Inspirat Communication.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc