BBDO Warszawa przygotowała kampanię promującą na rynku tureckim jeden z innowacyjnych produktów firmy 3M - półmaskę filtrującą 3M Aura 9300+, która chroni układ oddechowy pracowników przemysłu i jest adresowana głównie do dużych i średnich firm.
Ruszyła kampania PZU z udziałem Kapitana Nostresa reklamująca usługi z zakresu likwidacji szkód. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, K2 i Starlink.
W czerwcu nie będzie kolejnej obniżki stóp procentowych – prognozuje prof. Dariusz Filar. Były członek Rady Polityki Pieniężnej uważa, że decyzje Rady nie powinny być dyktowane tylko niskim obecnie poziomem inflacji. Ta może szybko wzrosnąć, a wpływ ostatnich obniżek na realną gospodarkę będzie odczuwalny dopiero w 2015 roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc