Rusza kampania reklamowa wafelków Grześków (produkowanych przez firmę Colian). Wraz z nią rusza loteria, w której łączna pula nagród warta jest 450 tys. zł. Za akcję odpowiadają firmy Just, Gong i Universal McCann.
Od początku przyszłego tygodnia Wirtualna Polska będzie emitować w dni powszednie na żywo poranny program publicystyczny „#dziejesienazywo”, a w najbliższych tygodniach zacznie podobny popołudniowy cykl lifestylowy. Poranny program będą prowadzić Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Michał Kobosko, Agnieszka Kopacz i Patrycja Wanat.
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem „Wyrównujemy szanse”, której celem jest promocja Funduszy Norweskich i EOG jako mechanizmu walki z nierównością i wykluczeniem społecznym, a także zaangażowanie Polaków w działanie na rzecz potrzebujących wsparcia. Ambasadorem akcji jest lekkoatleta Piotr Małachowski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc