Bonduelle Polska z kampanią na 25-lecie
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
Opublikowany: 20-03-2017
Firma Bonduelle Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową z okazji 25-lecia swojej obecności na polskim rynku. Akcję przygotowały firmy Red 8 Advertising i Vizeum.
Ruszył kolejny etap kampanii reklamującej przekąski rybne Śledzik na raz marki Lisner. Akcję - której bohaterem jest Michel Moran, kucharz znany m.in. z programu „Masterchef” w TVN - przygotowały firmy GPD Agency i Starcom.
Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „o”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.
Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Kubuś w nowej kampanii reklamowej pokazuje prawdziwe, rozbrajające i bliskie każdej matce momenty dorastania ich dzieci. Spot pokazuje nie tylko kreatywność najmłodszych, ale także ich przywiązanie do Kubusia, który zawsze im towarzyszy podczas zabawy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc