Bolsius - spot producenta wkładów i zniczy
Opublikowany: 11-10-2017
Z początkiem października wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, producenta wkładów i zniczy.
Opublikowany: 11-10-2017
Z początkiem października wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, producenta wkładów i zniczy.
W sklepach Lild ruszyła wielkanocna promocja, w ramach której można wygrać książkę z przepisami reklamującego je od dwóch lat cukiernika Pawła Małeckiego. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez GPD Advertising i Havas Media.
16 tys. paczkomatów do końca 2016 r. na całym świecie – to cel rozwojowy Integer.pl. Aby go zrealizować, właściciel InPostu, czyli największego prywatnego operatora pocztowego w Polsce, prowadzi rozmowy z prywatnymi inwestorami. Projekt rozwoju sieci pochłonął w ciągu półtora roku 100 milionów euro, a spółka zamierza pozyskać co najmniej drugie tyle.
Francuski holding reklamy Publicis zakończył 2016 rok ze stratą netto w wysokości 527 mln euro.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc