Bobasy z diabłem reklamują heyah non stop
Opublikowany: 15-05-2013
W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
Opublikowany: 15-05-2013
W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
W nowej kampanii reklamowej Heyah na kartę promowane są tanie połączenia do z wybranymi krajami. Jednym z bohaterów akcji jest chłopak z Ukrainy mieszkający w Polsce.
Przedstawiamy kulisy realizacji spotów do trwającej od półtora miesiąca kampanii taryfy Heayah (należącej do T-Mobile Polska) promujące „pierwsze prawdziwe no limit”. Produkcją i postprodukcją reklam zajął się dom produkcyjny Platige Image, a przy akcji pracowały też firmy Brain, Next i Starcom.
Przedstawiamy kulisy realizacji spotów do trwającej od półtora miesiąca kampanii taryfy Heayah (należącej do T-Mobile Polska) promujące „pierwsze prawdziwe no limit”. Produkcją i postprodukcją reklam zajął się dom produkcyjny Platige Image, a przy akcji pracowały też firmy Brain, Next i Starcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc