Udostępniono nowy spot wizerunkowy sprzętu AGD marki Haier, zrealizowany podczas eventu w Warszawskim Lake Park Wilanów. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy marketingowe Clickad Interactive i Best Brands PR.
W I półroczu tego roku odnotowano 6 tys. przypadków kradzieży i dewastacji infrastruktury telekomunikacyjnej, energetycznej i kolejowej. Jej odtworzenie pochłonęło ponad 28 mln zł. Eksperci podkreślają, że oprócz strat finansowych, kradzież elementów infrastruktury zagraża również bezpieczeństwu ludzi.
Firma Shell zmienia wygląd kolejnych stacji benzynowych, przejętych niedawno od Neste Polska. Dwie już działają pod marką nowego właściciela, kolejne będą zmieniane w następnych miesiącach. Inne będzie nie tylko logo, ale i model funkcjonowania placówek. Nie będą to jak dotąd stacje samoobsługowe, ale obiekty ze sklepami i pełną obsługą pracowniczą. Przedstawiciele koncernu zapewniają, że pracę na stacjach znajdzie w sumie ok. 1000 osób.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc