Ruszyła kolejna odsłona bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Dynamo Film, Platige Image i MEC.
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nowy Mitsubishi Outlander - jeszcze doskonalszy”, przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly, Starcom, Imagine, Digital Sunset, Bluerank, Makata oraz Movie Storm.
Ten rok może okazać się udany dla giełdowych graczy. Sygnały płynące od kilku miesięcy z warszawskiego parkietu napawają optymizmem. W minionych dwunastu miesiącach rynek urósł o kilkadziesiąt procent. Rok 2013 może okazać się przełomowy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc