Startuje pierwsza kampania piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) przygotowana przez agencję PZL. Akcja przebiega pod hasłem głównym marki: „Nie jedno do odkrycia”.
Dzisiaj wystartowała jesienna kampania promocyjna Vectry pod hasłem WSZYSTKO NA MAKSA. Dzięki niej Klienci Vectry mają możliwość testowania pełnego pakietu usług, przez ponad 2 miesiące, bez żadnych opłat. Oferta dotyczy wszystkich usług i skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów. W swojej szerokiej komunikacji operator po raz kolejny wykorzystał znanego artystę - Wojciecha Mecwaldowskiego, popularnego aktora filmowego i telewizyjnego.
Coraz popularniejsze w Polsce są linie lotnicze oferujące transport do egzotycznych miejsc, takie jak Qatar Airways czy Emirates. Te ostatnie oferują bilety do 36 miast na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Oceanii. Od lutego blisko 5 tysięcy pasażerów poleciało z Warszawy do Dubaju. Popularne stają się też loty na Malediwy czy Sri Lankę.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc