Błękitny Prąd w reklamie RWE Polska
Opublikowany: 06-04-2011
Rusza pierwsza kampania reklamowa RWE Polska o charakterze sprzedażowym. Akcja pokazująca Błękitny Prąd wspiera Dopasowany Abonament RWE dla firm.
Opublikowany: 06-04-2011
Rusza pierwsza kampania reklamowa RWE Polska o charakterze sprzedażowym. Akcja pokazująca Błękitny Prąd wspiera Dopasowany Abonament RWE dla firm.
Azja to najciekawszy kierunek dla turystów, którzy chcą wyjechać daleko za stosunkowo niewielką kwotę. Podróż tam i przemieszczanie się między poszczególnymi krajami są dostępne dla coraz większego grona turystów dzięki niskokosztowym liniom lotniczym. Są też metody, by zapłacić mniej za hotel i przejazdy, ale jedynie pod warunkiem wyjazdu indywidualnego, a nie z biurem podróży.
Dynamicznie rośnie polski eksport do państw Europy Środkowo-Wschodniej i krajów rozwijających się. W kolejnych miesiącach można się spodziewać powrotu do wyższej sprzedaży produktów na rynki Europy Zachodniej, które powoli wychodzą z kryzysu.
O pracach i nagrodach w kategorii Design opowiadają Wojciech Mierowski z BNA i Robert Mendel z UVMW.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc