Błękitny Prąd w reklamie RWE Polska
Opublikowany: 06-04-2011
Rusza pierwsza kampania reklamowa RWE Polska o charakterze sprzedażowym. Akcja pokazująca Błękitny Prąd wspiera Dopasowany Abonament RWE dla firm.
Opublikowany: 06-04-2011
Rusza pierwsza kampania reklamowa RWE Polska o charakterze sprzedażowym. Akcja pokazująca Błękitny Prąd wspiera Dopasowany Abonament RWE dla firm.
PZU rozpoczyna kampanię społeczną „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” promującą bezpieczną jazdę. Akcję, w której uczestniczą m.in. Marcin Dorociński i twórcy internetowi na czele z Lekko Stronniczymi, przygotowały firmy VML Poland, On Board PR i Starlink.
Zwiastun nowego reality-show TVP1 "Żona dla Polaka"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc