Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Bicie, czas z tym skończyć” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka

542 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 19-11-2015

Rzecznik Praw Dziecka rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Bicie, czas z tym skończyć” sprzeciwiającą się stosowaniu przemocy wobec dzieci. Akcję przygotowały firmy Telescope i Papaya Films oraz reżyser Jan Komasa.

Komentarze (2) Dodaj komentarz

  1. bogdan :
    Kopaczowej nie bili to co z niej wyrosło. Niesiołłaskiego jak pobili to zaczął kapowac kolegów, a Tusek od bicia dostał wytrzeszcz i slepia ma na wierzchu widać wystraszony.
    0 2
  2. dorosła_kobieta :
    Dlaczego wrzuca się klapsy i znęcanie fizyczne do jednego worka? Mam 30 lat, ja i moja siostra wyrosłyśmy na normalne i zdrowe emocjonalnie osoby mimo, że w naszym domu karą był m.in. klaps. Bardzo kocham swoich rodziców i jestem im wdzięczna że wychowywali mnie wg ustalonych zasad. Klapsy nie były czymś częstym, czasem wystarczyło tylko o nich wspomnieć. Kiedy dziecko ma wyraźnie wyznaczone granice stosownego postępowania i jest to egzekwowane przez rodziców czuje się bezpieczne. A teraz rodzic nie ma żadnej władzy. Dzieci to czują i wykorzystują. Czy ktoś widzi co się dzieje z dzisiejszą młodzieżą i dziećmi wychowywanymi bezstresowo? Efekty już są widoczne. Agresywni nastolatkowie, których boją się rodzice i nauczyciele. Po sąsiedzku mam kobietę mieszkającą z synem, gimnazjalistą i to on znęcał się nad matką, groził nożem, a nie odwrotnie, gdy mu wyłączyła internet . Gdyby ten nastolatek był wcześniej odpowiednio karcony, szanował by teraz swą matkę. Takich przykładów można mnożyć. Smutne to ale jak tak dalej bedziemy podchodzić do karcenia lub jego braku, to za kilka lat będziemy bać się chodzić po ulicach.
    1 1

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci gospodarka internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc