Po kilkunastu latach przerwy na sklepowe półki w Polsce wraca piwo EB produkowane przez Grupę Żywiec. Jego rynkowy come back zapowiada kampania reklamowa, której teaserowa odsłona przebiegała pod hasłem „Zaraz wracam”, a startujący właśnie zasadniczy etap jest prowadzony pod hasłem „Wraca czas na EB”.
Ponad 7 mld dolarów zapłacił Microsoft za przejęcie działu Urządzeń i Usług fińskiej Nokii. To zwieńczenie trwającej od trzech lat bliskiej współpracy tych dwóch firm. Zyskają obydwie – Microsoft wejdzie na rynek smartfonów, a dla Nokii to koniec kłopotów finansowych.
Trwa kampania reklamowa opcji usług za 9 zł miesięcznie dla drugiego numeru wprowadzonej niedawno w taryfie nju mobile (oferowanej przez Orange Polska). Akcję przygotowały agencja Ogilvy & Mather Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc