Rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa pod hasłem "Multilogika w POLOmarkecie - kupuj więcej, płać mniej".
Polacy mają odłożone w bankach ponad 500 mld zł oszczędności, co daje średnio 14 tys. zł na osobę. To wciąż dużo mniej niż w Europie Zachodniej. Na poziom oszczędności wpływa bezpośrednio sytuacja gospodarcza – przed kryzysem ich wzrost był dwukrotnie wyższy niż teraz. Blisko 40 proc. Polaków oszczędza na przyjemności, wciąż mało popularne jest odkładanie na emeryturę.
Pod hasłem „Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie” ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej Europejskie Forum Nowych Idei. W akcji wykorzystano wizerunek Henryki Bochniarz i Leszka Balcerowicza.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc