Zaczęła się kampania z udziałem Jerzego Owsiaka reklamująca zaangażowanie Play w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Spot jest emitowany m.in. w krytykującej Owsiaka Telewizji Republika. - Były u nas reklamy, które bardziej mnie doprowadzały do szału niż Owsiak. Ale żaden dziennikarz nie może ingerować w treść reklam - komentuje Cezary Gmyz, jeden z głównych publicystów stacji.
spot z Jurkiem Owsiakiem reklamujący zaangażowanie Play w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Spot pod hasłem "Odkryj co może zboże!" promujący płatki śniadaniowe Lubella Corn Flakes w wersji z kakao i miodem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc