W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa farb Dekoral Fashion oprócz tych produktów wspierająca akcję edukacyjną „Kolorowa Polska”. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wiemy jak łączyć kolory”, przygotowała agencja Concept House.
Pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę“ rusza świąteczna kampania marketingowa marki Coca-Cola. Główną bohaterką spotu jest... życzliwość, a święty Mikołaj bezpośrednio odpowiada za rozpalenie żaru dobroci i ciepła między ludźmi. To właśnie do tych wszystkich drobnych gestów wywołujących uśmiech na twarzach obdarowanych, zachęca w tym roku Coca-Cola w kampanii dedykowanej świętom.
spot z Tomaszem Kotem reklamujący Telewizję Osobistą w Netii
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc